Monday, December 05, 2011

Pentru ca urasc banalul si ce "este normal". Pentru special!

Ne traim viata liniar. Am putea insa sa o traim in zig-zag. Eu ies insa din rand si ajung sa adun pe langa mine oameni care de care mai speciali si mai deosebiti. Pentru ca am crescut intr-un mediu special, pentru ca am actinat mereu altfel decat "the others".

Era sa devin un om banal. Am fost pe marginea unui peisaj care m-a furat si care m-a pacalit, desi nu am fost pe deplin in. Din comoditate si superficialitate. Mi-am propus insa sa nu ma mai las furata de peisaje si sa nu mai stau in umbra lor.

Cine poate judeca cel mai bine ce "este normal"? Numai tu. Normalitatea ta poate fi nebunie pentru altii, inconstienta sau ciudatenie. Insa traim cu noi in primul rand si apoi cu ceilalti.

Asa ca: Special = diferit de banal & normal.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari