Tuesday, December 13, 2011

My flower


Niciodata nu am avut grija de flori, in ghiveci, in apa, sau de care or mai fi ele.

Chiar am avut o floare la un momentdat pe care am omorat-o cu privirea, fara sa ii mai pun apa. Nu vroiam sa imi amintesc de cel care mi-a daruit-o si pentru ca nici nu puteam sa o arunc nu am mai udat-o. Pana la moarte.

Am primit acum 2 ani de la colegi o floare in ghiveci. Este o floare care infloreste de Craciun cica, insa in primi ei doi Craciuni nici ca a inflorit.

Nu am iubit-o niciodata prea tare pentru ca imi sololicita atentie prea multa. Si grija. Pentru ca stiu ca pe flori trebuie sa le alinti si sa le vorbesti. Nu am timp eu de asta, mi-am zis. Insa nici nu am urat-o, ca pe prima floare din viata mea.

Am revazut la un momentdat Leon, si mi s-a parut suuuper relatia pe care o avea personajul cu floarea lui. Mi-am zis atunci ca voi avea mai multa grija de floarea mea, ca va fi o floare speciala. Nici asta nu am facut.

De curand mi-am cumparat draperii maro, prin care nu patrunde pic de lumina. Sa dorm in liniste si intuneric. Desigur ca la mine in camera zici ca este noapte chiar si in miezul zilei. Atunci mi-am pus problema: ce fac cu floarea, pentru ca ei ii trebuie lumina?! Simplu: am ascuns-o dupa draperie.

Dupa ce ca uitam sa o ud cu privirea la ea, acum lucrurile au stat si mai rau: am uitat de tot de ea. Insa intr-o zi imi amintresc ca am o floare, ma uit dupa draperie si raman socata: floarea mea a facut un boboc!

M-am simtit prost fata de ea pentru ca saraca, nu a tinut cont ca nu primeste iubire, atentie, apa si si-a vazut de viata ei. Mai mult de atat, chiar cred ca a l-a facut ca sa-mi atraga atentia si sa imi arate lipsa de iubire pe care o are si indiferenta mea la aceasta. Good lesson Flower!

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. Hello cole,

    Asa e : lesson - daca o floare poate, iti dai seama cate lucruri putem face noi !!!!
    Superb filmul Leon-si eu l-am vazut acum 2-3 saptamani.

    Pup
    Madu

    ReplyDelete
  2. Daca o floare transmite din astea iti dai seama cate trasmitem noi:))
    Si da, si noi putem inflori chiar si dupa draperii, si din intuneric si din neglijena...

    Pup M.

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari