Saturday, December 17, 2011

Nici o asteptare

Oamenilor le este greu sa inteleaga ca poti face lucruri pentru ei, absolut dezinteresat, fara a cauta vreun beneficiu sau fara a astepta ceva in schimb. Se mira, se sperie, se astept sa incepi sa le ceri, sa uita crucis la tine.

Am cunoscut cativa oameni de genul acesta si am chiar unul acasa. De la care am invatat ca trebuie sa iti faci prieteni pe cei care iti vor raul, ca trebuie sa ajuti neconditionat. Interesant este ca invatarea nu s-a petrecut asa ca o predica: "fata tatii, trebuie sa faci asta si asta si asta..." ci am observat comportamentele acestea ale lui, m-au atras si m-au incantat. Apoi cu timpul, am inceput sa ma transform.

Imi place senzatia pe care ti-o da acest gen de comportament, imi place sa impart cu ceilati ceea ce stiu, imi place sa le fiu de folos. Pentru ca eu nu traiesc singular, numai cu mine, ci traiesc cu ceilalti, oricine ar fi ei: familie, prieteni, colegi, oamenii de pe strada.

Probabil ca am fost receptiva la invatarea acestui comportament pentru ca si mie imi place ca ceilati sa se comporte asa, cu mine. Cu siguranta insa, daca nu se intampla sa primesc astfel de lucruri, nu judec si nu critic pentru ca stiu ca fiecare om are stilul lui particular.

Asa ca, nici o asteptare poate fi un motto pentru a face lucruri frumoase pentru cei din jur :)

 





2 comments:

  1. :) Foarte interesant si adevarat, Catrinel, din pacate! Asa nu ramai dezamagit si iti vezi in continuare de "stilul tau".
    Ironie :cand ai o zi proasta...esti insensibil iar cand esti bun, ceilalti te cred ...weak :) (asta daca te interesz parerea lor).

    Pup:*

    ReplyDelete
  2. Cel mai important este cum te vezi tu Mada, nu cum te vad ceilalti. Si daca imaginea pe care o ai despre tine este asa cum ti-o doresti vei transmite si celorlalti :)

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari