Saturday, June 09, 2012

In fraze scurte

Ma dau jos din cort si miros marea. Hamacul imi leagana visele. Am vazut in stropi un curcubeu amestecat cu apa. Cei doi copii isi gasesc bucuria in baloane de sapun. Baloanele de sapun zboara pana in cer, apoi se sparg de fetele lor. Rasaritul imi umple respiratia si imi incalzeste pieptul. Pe strazi alerg prin ceai de tei. Vantul imi despleteste parul si imi netezeste fata. Bicicleta ma poarta pe strazi necunoscut de frumoase. Mananc popcorn si mestec povestile prietenelor. Drumul spre serviciu strabate parcul. Adorm cu ochii in frunzele copacilor. Adorm in miros de ceai de tei. Bucuria lui Moody este de nepretuit. Masina consuma acorduri de chitara electrica. Ma trezesc cu racoare pentru ca tot timpul visez frumos. Telefonul ma leaga de vocea ce imi incalzeste pieptul. Marea nu imi mai incape in minte. Muzica imi unduieste visele. Visez cand vreau si cat vreau. Sufletul tau este un curcubeu de culori :) Am un pat mare in care nu mai au loc atatea vise. Imi asez frumos mancarea pe farfurie pentru ca cina este un moment important. Ma trezesc si ma plimb prin verdeata. Casa e aproape goala, am loc pentru cele mai frumoase ganduri. Ma tolanesc la soare si ascult muzica intr-o casca. Pieptul meu respira libertate. Vad viata in culori. Ochelarii polarizati imi coloreaza si mai mult viata.

El: Este un vis sau aste realitate?

Ea: Este realitate.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Most wanted

Afisari