Wednesday, January 04, 2012

Intotdeauna cand pierzi ceva castigi altceva

Dana zise, ca un copil mare si dragalas ce este: "Intodeauna cand pierzi ceva castigi altceva". Initial i-am aprobat teoria insa nu am crezut in ea, in totalitate.

Astazi, confirmat! Am pierdut multe si am castigat un Catel. Ce poate fi mai frumos decat sa vezi cum Universul conspira la compensarile vietii tale. Cum iti da cand nu te astepti. Cum iti umple sufletul de bucurie cand stie ca iti lipseste acest lucru.

Sunt sigura ca acolo sus, Zeul meu norocos s-a gandit cum sa aiba cea mai frumoasa grija pentru zilele mele de iarna si de intuneric. Si a avut. Avem un Catel in casa, in minte si in suflet.

Bun venit domnul Catel!


2 comments:

  1. Bun venit Domnule Cățel, spun și eu! Mi ar plăcea să îl cunosc cât de curând și nu doar așa din fotografii. Să îl îndrăgiți sănătoși!

    Cu drag si dor,
    A voastra Verisoara! (Adri)

    ReplyDelete
  2. A noastra verisoara sper sa il vada pe Dl. Catel cat mai curand, pentru ca ne e dor de tine si lui Catel ii e deja, desi nu te cunoaste:))

    Pupi

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari