Monday, January 16, 2012

Ghid de calatorie: Barcelona

De ce ne place Barcelona?
Pentru ca reprezinta un loc pentru toate gusturile: de la cultura pana la distractie, de la mare pana la arhitectura, de la sangria pana la platas, totul condimentat de oameni cu un stil de viata pe care nu l-am mai intalnit in alte destinatii europene.

Nu are rost sa discut despre unicitatea orasului oferita de Gaudi sau ceilalti arhitecti, pictori, muzicieni care si-au lasat amprenta, pentru ca pot directiona pe Wiki pentru informatii detaliate :)

Insa am cateva chestii de povestit, observat si apreciate, de la fata locului.
Mi-au placut foarte tare oamenii si relaxarea pe care o afisaza. Faptul ca vezi doamne in varsta, foarte aranjate, care se plimba alaturi de domnii lor la 11 p.m. in mijlocul saptamanii, ma duce cu gandul la aprecierea pe care o primesc oamenii, pentru ceea ce au facut in viata lor, recompensata corespunzator, astfel incat sa se poata bucura la batranete.

Tot legat de topicul oameni am nimerit intr-o plimbare de seara la un exerciti de free dance, tinut de niste tipi. Acestia isi insatalsera boxele pe trotuar, si s-au apucat de dansat. Fiecare in stilul lui, fara varsta si fara retineri. Dupa ce se termina melodia, schimbau perechile.
Mi s-a parut o poza grozava, pe care o intalnesti unde exista oameni relaxati si public deschis.
Ei sunt:



Pe plaja exista "fotolii" de beton, unde te poti relaxa, doar cu sunetul si imaginea marii la miez de noapte.











Mi-au placut baruletele lor traditionale, unde poti bea cerveza de buna calitate. Plus abordarea prietenoasa a clientilor :)






In Barcelona viata se desfasoara foarte multe si pe cladiri, ca sa zic asa. Oamenii au spatii de relaxare luxuriante. Pe terase au piscine, gratare, gradini, unde isi petrec timpul.


Personal vorbind, Barcelona si Madrid m-au convins ca mi-as dori sa ma mut in Spania, fara nici o prejudecata de roman "plecat in Spania". Pretul sintagmei este chiar frumos!

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari