Thursday, January 12, 2012

Dragostea dureaza trei ani?

Dragostea dureaza trei ani. Zice titlul unei carti si imi confirma si cei care au citit-o. Dar cei care au mai mult de 3 ani?


La mine dragostea a durat cel mai mult patru ani si jumatate. Insa nu pot lasa subiectivismul la o parte pentru o parere obiectiva.


Nu ii cunosc pe cei cate au mai mult de trei ani pentru ca nu prea vorbesc despre asta. Prefera sa zambeasca si sa se gandeasca la data casatoriei. Pentru ca asa e normal, nu?! De la o varsta incolo, nu mai conteaza cat dureaza dragostea ci conteaza sa fii normal, din perspectiva majoritatii.


Eu cred ca dragostea poate dura o viata. Si ca dragoste inseamna pe langa altele, depasirea problemelor de cuplu impreuna, inclusiv monotonie, plictiseala, low-passion, prin intermediul sfantei comunicari. Pentru ca sufletul nostru nu a ajuns inca la performanta de-l citi pe Domnul creier.


Matematic vorbind, daca nu cauti sa alegi persoana dispusa pentru toate aceste aspecte si suma compromisurilor este mai mare decat suma multumirilor, atunci da: dragostea dureaza trei ani. Si dupa ce trece o sa iti pui toata viata intrebarea: dragostea dureaza doar trei ani???


Published with Blogger-droid v2.0.3

5 comments:

  1. da,oare cat tine dragostea?cum ar fi daca am stii de la inceputul unei relatii cat tine? wooow. atunci cu siguranta nu ar mai fi fost dragoste.sentimentul acela frumoscu fluturi in stomac.eu azi sunt singur :( de fapt de vreo sapt sunt singur. e urat si imi e dor de ea :|

    p.s fosta mea prietena nu a avut niciodata incredere in mine. asa am simtit.intotdeauna credea ca am s ies cu alta si ca vreau o relatie cu alta.

    p.s 1 Oare fluturii cand se indragostesc simt oameni in stomac ?! v-am pupat. sper s v dau vesti bune :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca am stii de la inceput lucrurile si-ar pierde magia. De aceea nici nu stim, ca sa iasa dragoste:)
      @p.s: oare nu este si vina ta un pic pentru neincrederea ei?! Think....
      @p.s 1: fluturii cand se indragostesc simt tot fluturi :)

      Delete
  2. p.s asa e.99 la suta e vina mea. asa e. n am fost cum ar fi vrut ea.
    p.s 1 vreau s mai simt fluturii aceia :))
    p.s 2 s ar putea s m vad cu ea azi. mai incolo.a zis ca vb mai pe seara .deci tot spre bine.sper s iasa ceva bun. te pup.

    ReplyDelete
  3. @p.s Nu ai fost cum ar trebui s fii nu cum ar fi vrut ea. Pentru ca ea nu a cerut decat sa o iubesti.
    @p.s 1 Nu este timpul pierdut sa mai simti fluturii
    @p.s 2 Succes :)

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari