Saturday, May 10, 2014

Sufer de feminism

Cred ca in ultimul timp sufar de feminism. Poate fi si asta considerata o boala, nu? Insa zic ca una bune pentru noi femeile. 

Am concluzionat ca tara in care traiesc inca are un pregnant caracter patriarhal cu care sincer nu m-am identificat niciodata desi poate am mai cazut din cand in cand in el. Nu stiu voi, dar eu am in cap fraze precum: "Pentru ce te agiti asa la job, vrei sa faci o cariera din asta?" sau " Conduci ca un barbat!". Uite da domnilor din trecutul meu: vreau sa am o cariera, pentru ca vreau sa am banii mei si sa fac ce vreau eu cu ei, fara sa am nevoie de voi! Si conduc ca o femeie care are grija de ceilalti cat si de pasageri si datorita anilor de cand conduc si o fac si bine. Ca acum ce, doar barbatii condc bine?

Imi mai amintesc vorbele mamei unui iubit care m-a inselat si care incerca sa ma convinga sa ma intorc la el: "Apoi sa stii ca asa barbatii si daca vrei sa stai langa el trebuie sa mai accepti si din astea!". I-am raspuns WTF si m-am asigurat ca nu voi mai interactiona cu oameni care traiesc inca in era agriculturii.

Vi s-a intamplat sa mergeti la o ieseala cu baietii si pur si simplu sa nu va asculte? Sa vorbeasca doar ei, si daca spuneti ceva sa insemne "neinteresant"? E da, mie mi s-a intamplat, poate si pentru ca tot timpul am stat in preajma unor prezente prea intiparite in patriarhatul de care va ziceam: "Femeie, tu sa taci ca vorbim noi acum". Poate si pentru ca debordez de feminitate...

Asa ca doamnelor, sufar de feminism. Am decis sa ma tratez pe mine cu respect si sa nu mai fiu vreodata in preajma badaranilor, ticalosilor, nesimtitilor, inchisilor la minte and so on. Exista oameni chiar frumosi interior pe lumea asta care inteleg ca a fi femeie este ceva cu totul desoebit, care te respecta si care te considera bucuria vietii lor. Si cred ca acest feminism nu ma va duce la ceva rau :)

Am citit de curand ca femeile din Italia se lupta din anii 70 sa nu isi mai schimbe numele dupa casatorie iar ca cele din Spania sunt cele mai emancipate femei din Europa. Si guess what: barbatii le adora. Asa ca, de ce sa nu suferim de feminism? De ce sa nu ne bucuram de calitatea delicata pe care o avem? De ce sa fim tratate precum un adjuvant al vietii barbatilor si nu precum un condiment minunat?







No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari