Saturday, September 08, 2012

Au revoir Danone!

Stii sentimentul acela pe care il ai dupa ce ai citit inca o carte? Este sentimentul de implinire, simti ca te-ai imbogatit cu inca ceva.
Joi am terminat de "citit" inca o carte a vietii mele: jobul pe care l-am avut in Danone. Am terminat precum am inceput, cu ganduri frumoase, cu speranta, acompaniata de o zi calduraosa de toamna.

In prima zi in Danone am nimerit in mijlocul unei petreceri: departamentul de Marketing isi sarbatorea ziua. Fiind vara toate activitatile s-au desfasurat in curte: freshuri de fructe, prajiturele, zambete multe si desigur, iaurturi. In prima saptamana am fost cu colegii din HR in offsite. In Delta. A fost o excurise minunata, am avut ocazia sa ii cunosc in mediul cel mai dezinvolt in care iti poti vedea colegii: in afara locului de munca.

Au urmat zile si zile care mai de care. Am invata, am ras, am incercat, am testat, am gustat, am admirat, ne-am suparat, ne-am impacat. Am avut parte de o echipa de oameni cu personalitati total diferite. As putea sa ii asociez cu globuletele dintr-un brad, care stralucesc toate incat nu stii la care sa te uiti prima data. M-au fascinat fiecare in parte, i-am urmarit si am invatat o gramada de lucruri de la ei.

Desi tot timpul m-au tachinat ca stau in "acvariu" (ei toti stand in open-space iar eu intr-un birou cu pereti de sticla, except Oana care sta si ea intr-un "acvariu") am participat de pe margine la voia-buna a lor.

Insa a venit momentul. E acel moment in care hotarasti sa urmezi alt drum, sa cunosti oameni noi, sa inveti alte lucruri. Am asteptat intr-un fel acest moment insa in acelasi timp mi-a fost teama de el. Pentru ca momentul seamana un pic cu plecarea noastra de acasa, cand ne mutam in alt oras pentru studii, si lasam acolo familia si prietenii. Cand iti creezi alta viata, cu totul nou in ea lasand in urma oameni care ti-au ramas in suflet.

Cum le-am zis si lor, le multumesc pentru ceea ce am invatat profesional si personal. Un pic din personalitatea mea s-a dezvoltat asa traind printre ei, cu ei si prin ei.

                Au revoir Danone, je te remercie HR! :)

2 comments:

  1. Multumim pentru articol, ai un blog foarte bun !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Cosmin, Este un blog scris cu suflet, poate de aceea este bun :)

      Delete

Most wanted

Afisari