Friday, September 14, 2012

Cu creionul

Merg catre maxi. Ma intalnesc pentru a treia oara cu aceeasi batrana, care ca de fiecare data sta in poarta casei si priveste trecatorii. Ma bulverseaza pentru ca am sentimentul acela ca am mai trait momentul, desi nu l-am mai trait. Ma intreb daca batrana este imbracata la fel ca sa-mi verific memoria dar si timpul. Si nu, nu este la fel imbracata deci faptul este clar: m-am intalnit cu ea de trei ori!

Cunosc noi oameni. Vorbesc cu ei si aflu ca avem atat trecut comun: cu unii am invatat in acelasi liceu, cu altii am cunostinte comune sau am locuit aproximativ aproape, insa la varste diferite. Altii il cunosc pe "x" pe care eu il cunosc de la "y" si tot asa.

Ajung in acelasi loc insa in momente diferite. Si cu scopuri diferite. In primul moment nu m-as fi gandit ca dupa mult timp voi ajunge din nou acolo, insa pentru alte lucruri.

Revad aceeasi persoana insa in ipostaze diferite. Odata am cunoscut-o in viata mea de rand in cealalta data intr-un cadru profesional.

Pun varful creionului pe hartie. Incep sa merg cu el in zig-zag, apoi ondulat. Apoi ma duc si ma intorc, traversez deja liniile trasate, mai urc, mai cobor. Fara sa ridic creionul caut sa ajung catre primul punct. Cred ca asa este si viata noastra. Din cand in cand trecem linia prin aceleasi puncte, prin care am mai trecut in momente diferite.
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari