Wednesday, January 11, 2012

Ce radio ascultam

Mi se intampla sa ascult muzica potrivita starii de spirit pe care o am.

Intr-o zi sunt relaxata si ascult chill-out, in alta zi sunt nervoasa si ascult putin rock, maine sunt cool si ascult putin trance. Pentru toate starile aleg cate un radio.

Daca sunt la volan starile mele pot fi de doua feluri: Guerilla sau Rock FM. Imi place la nebunie Guerilla pentru ca, in afara faptului ca ma identific cu muzica de acolo, la orice ora nimeresc cate o emisiune care are de spus lucruri: speending time, carti, concerte, film, teatru etc. Cel mai rau imi pare dimineata, spre serviciu, cand am de petrecut cu Guerilla numai 15 minute si astfel nu apuc sa ascult decat o melodie si maxim trei vorbe ale lui Dobro si Craioveanu.

Apoi sunt momentele cand ma asez la un calculator si pentru asta ma rasfat cu New Entry Radio Clandestino sau pentru momente mai smooth cu ProFM Sofa.

Daca merg pe undeva, castile imi sunt nelipsite si atunci selectez din muzica pe care o am in telefon. Tot in functie de stare.

Insa cel mai interesant este ca am ajuns sa intreb o persoana ce gen de muzica asculta si pentru a intelege mai bine ii cer sa imi spuna un radio: "Ce muzica asculti? Zi-mi in radiouri!" :)

Asa ca pentru mine muzica se masoara in Radiouri. Insa sunt sigura ca nu voi deveni niciodata ZU-uista!!! :)

2 comments:

  1. ha ha si pe mine m-ai intrebat ce muzica ascult in radiouri :)

    sa recapitulam: radio paradise + rock fm + guerilla + itsy bitsy + city fm

    ps: si eu fac misto de radio zu :D

    ReplyDelete
  2. Asa e...am uitat de Itsy Bitsy...mai ale noaptea! De Radio Paradise nu stiu dar voi asculta sa vedem ce este si pe acolo:)

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari