Friday, June 29, 2012

Unplugged

Nu am televizor de mai multe luni iar atunci cand il aveam mai ca asezasem pe el un mileu cu un peste de sticla:)) Nici cu internetul nu stau prea bine, nu citesc ziarele dimineata si nu ascult stirile. Insa stirile ajung la mine fara sa vreau si fara sa le caut.
Pentru ca "socializez" si eu ca toata lumea pe Facebook aflu ca: fularul Burberry al lui Nastase acoperea un mister, USL-ul a castigat majoritatea primariilor in alegeri, Putin este iar presedintele Rusiei. Mai mult de atat stiu exact le ce ore sunt fericiti sau tristi "prietenii" mei de pe Facebook, unde ii pot gasi exact acum, in cazul in care plec sa ii caut, ce au mancat la prinz si unde isi vor petrece weekendul.

Sunt acuzata de ignoranta fata de evenimentele care trec pe langa mine si cred ca doar un cutremur ar putea sa ma zguduie putin si sa imi trezeasca interesul (sau panica). Chiar daca sunt sau nu conectata cu ceea ce se petrece, viata mea va curge tot in acelasi sens. Imi voi platii aceeasi chirie nejustificat de mare si imi voi dramuii banii in continuare intre facturi, mancare, iesiri in oras si plecari de weekend. Asa ca, de ce sa imi incarc mintea cu ceea ce nu ma schimba cu nimic? De ce sa nu-mi traiesc visele si emotiile necontaminate?

In concluzie doamnelor si domnilor, va rog sa ma treziti cand incepe un razboi, se sparge barajul Vidraru sau se intampla fenomene meteorologice nemaivazute in Romania. Pana atunci: "Please do not enter, I'm dreaming!"

1 comment:

  1. Ce post frumos si adevarat! xox

    Incarcati inima si zilele cu lucruri frumoase,sincere si minunate!

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari