Tuesday, June 12, 2012

I promise that

Voi alege tot timpul drumul scurt. Drumul corect. Cel in care nu imi voi construi fericirea pe seama nefericirii altcuiva.


Voi pleda tot timpul pentru integritate. Pentru pastrarea individualitatii si pentru respectarea credintelor.


Ma voi judeca numai pe mine. Si voi incerca sa inteleg orice. Daca nu voi reusi sa inteleg voi incerca sa accept ca orice este posibil.


Ma voi bucura cand celuilalt ii va fi bine. Chiar daca bine pentru el a insemnat rau pentru mine. Imi voi trata singura raul din stomac pentru ca nu este cineva responsabil pentru mine cum nici eu nu sunt responsabila pentru nimeni.


Voi ierta tot timpul pentru ca voi sintetiza intr-atat evenimentele incat voi stii care au fost pasii gresiti. Voi invata din ei si nu ii voi mai repeta.


Imi voi trai bucuria si nefericirea cu aceasi demnitate si o voi imparti cu mine. Voi cauta sa nu deranjez si sa merg pe drumul pe care mi l-am stabilit.


Nu ma voi opri pana cand nu voi ajunge persoana la care ma pot uita cu drag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari