Monday, June 18, 2012

Am propria mea forma

Am invatat sa fiu ceea ce sunt.

Am stat cu mine, m-am uitat spre mine. Mi-am studiat pasii si reactiile. Am avut curajul sa ma privesc in ochi, sa vad rautatea, delasarea, indiferenta, caldura, iubirea.

Am cautat sa fiu ceea ce sunt. As fi putut merge in bataia vantului si m-as fi putut intreba cine a trimis la mine toate relele din lume. Insa am preferat sa tratez cu importanta potrivita fiecare lucru ce mi s-a intamplat, sa imi formez conceptii, idei si drumuri de urmat. Am preferat sa merg in lumina, nu in intuneric.

Mi-am stabilit ce vreau sa fiu. Si mi-am urmat visul. Il alimentez cu optimism, speranta si incredere.

Nu m-am nascut asa si nici nu cred ca m-a modelat cineva in felul asta. Am primit invatamintele celor mari cand eram mica insa am ales din ele doar ce imi trebuie. Pe cele nefolositoare le-am pus in cutia experientelor.

Am avut momente cand m-am deformat dupa formele altora. M-am mulat cu personalitati cu care eram in dezacord. Poate pentru placerea recunoasterii si pentru confirmari inutile. Insa am invatat sa am propria mea forma, sa am un exterior permisibil doar pentru ce vreau eu.

Am prins picioare si mi-au crescut aripi pentru ca am muncit pentru ele. Am alergat, am plans, am ras, m-am zbatut si am suferit.

Am invatat sa fiu ceea ce sunt!

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari