Sunday, December 25, 2011

Cristina

Am mai multe prietene, care mai de care mai minunata si mai interesanta. Si cativa prieteni, si ei minunati si interesanti:)


In afara faptului ca este minunata, Cristina este si speciala. Este o fetita care aduce inspiratie, care te ameteste cu rabdarea si calmul ei. Cristinei ii place sa asculte si sa impartasasca din secretele ei. Este blanda, gingasa, calda. Iti vine sa o mangai si sa o pupi incontinuu.


Cristina este si inteleapta si serioasa cand trebuie. Cand nu trebuie este un copil mare, care se alinta si care si-a pastrat sufletul curat.


Din pacate nu reusim tot timpul sa ne vedem sau sa vorbim la telefon. Cu toate acestea, Cristina imi vine in minte si ii transmit gandurile mele (care sunt sigura ca ajung la ea pe calea gandurilor).


M-am indragostit de Cristina pas cu pas, insa de fermecat m-a fermecat din prima clipa. Si nu are cum sa nu-mi fie draga, oricand, oricat de rar ne vedem si in orice colt al lumii am fi.


Pentru ca este Craciunul, o sarbatoare care ma inspira sa fac cadouri oamenilor speciali ai vietii mele, si pentru ca vreau sa ii marturiesc in scris si pe vecie ce simt pentru ea, acest post va ateriza direct pe wall-ul...Cristinei:)


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari