Tuesday, December 20, 2011

Budhha Bar

Watch "Sacral Nirvana - Oliver Shanti japan" on YouTube

Melodia mea preferata de la Budhha Bar. O ascult de cand am descoperit Budhha Bar si nu am gasit inca o alta melodie "mai" preferata.

Melodia aceasta imi suna a Paradis. Ma gandeasc ca daca voi ajunge acolo, in difuzoare, o voi auzi. Mai mult de atat, sunt si niste voci suave de ingerite, pe fundal.

Melodia aceasta ma umple si ma degajaza total. Ma tratez cu ea pentru nesomn, o pun in casti si o ascult pana ma dor urechile pentru ca m-am asezat peste ele.

Melodia aceasta are si un mesaj. Iar cel care il citeste are vocea unui God. Si il ascult de fiecare data cu interes si clipesc din ochi aprobativ.

Si voi continua sa ma relaxez prin aceasta melodie pentru ca imi transmite perfecta stare de liniste.

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari