Monday, December 12, 2011

Chakra in my life

Am invatat de curand despre Chakra. Initial m-am simtit prost (sau proasta) ca nu auzisem despre acest subiect. Am facut un scurt sondaj in randul oamenilor pe care ii cunosc si ale caror pareri pot fi relevante si am vazut ca nu sunt singura care nu cunoaste subiectul :) Am continuat sa nu ma mai simt prost si am inceput sa ma informez.

Am descoperit un test interesant prin care poti vedea care Chakre (daca asa se zice in romana) iti sunt deschis, inchise, partial deschise, etc. Plus ca exista si exercitii prin care ti le poti deschide pe toate, pentru echilibru. (next steps...:D)

Dupa toate aceste demersuri, pe cand m-am pus in masina ca sa plec la drum am ales un cd din cele cateva pe care le am. Stiam ca sunt cd-uri cu muzica de relaxare, tocmai potrivita in acest context. Aleg unul care, guess what: se numea chiar Chakra!!! Este un cd pe care l-am cumparat anul trecut pentru ca arata frumos carcasa si l-am ascultat de putine ori.

Acest moment m-a surprins si m-a facut sa realizez ca fapte din trecut previzioneaza momente din viitor. Ca eu am cumparat un cd fara sa-i dau mare importanta subiectului iar acum ajung sa aflu ceva nou, fix despre respectivul subiect. Si ca exista atatea corelatii in noi si in jurul nostru pe care ar trebui sa le vedem si sa le intelegem.

Deci, sa nu imi spuna nimeni ca lucrurile se petrec intamplator....

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari