Saturday, May 19, 2012

De ce ma duc la somn

Prietena mea se amuza tot timpul despre momentele cand, in mijlocul petrecerilor sau in diferite contexte, ma apuca brusc somnul si plec sa dorm. Buf: "Mie mi-e somn, am plecat sa dorm!"


M-am gandit putin de ce fac lucrul acesta, cand de multe ori mi se intampla sa ratez momente dragute cu somnul meu aparut pe neasteptate.


Mi-am explicat ca este o forma de respect pe care o am pentru somn si pentru corpul meu care cere asta. Respect somnul si imi place sa dorm mult ori de cate ori am ocazia. Mi-am sters din minte conceptia ca daca sunt intr-un loc anume trebuie sa stau cat mai mult treaza ca sa ma bucur de cat mai multe lucruri. Pana la urma calitatea activitatilor conteaza, nu durata lor. Plus de asta imi respect corpul si mintea care imi cer somn atunci cand au nevoie de el.


In noapte de Revelion ne-am cules de pe drumuri la prietena mea acasa. Distractia abia incepea, atmosfera era super amuzanta. Insa mie mi s-a facut somn. Asa ca la ora 4 am dat play somnului. Toata lumea m-a rugat sa ma stau si am aflat a doua zi ca s-au distrat foarte frumos insa cu somnul meu nu te pui. Mai mult de atat, chiar nu am avut niciun regret pentru ca am plecat la somn.


Asa ca, somn este important. Nu conteaza unde sunt, cu cine sau ce se intampla in jur, cand mi se face somn imi voi bucura sfantul corp si sfanta minte cu asta.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari