Friday, December 21, 2012

Wish list: Aurora boreala

De ceva timp mi-am adus aminte de un vis mai vechi de-al meu, poate si datorita faptului ca este iarna si frig iar acest vis incape perfect in peisaj. Recunosc ca este un "vis copiat", insa nu suntem tot timpul originali pana in maduva oaselor, cateodata ne mai inspiram...

Acum cativa ani o prietena buna de-a mea mi-a spus care ii este visul cel mare: sa vada aurora boreala. Acolo, live, sa fie in mijlocul ei. Initial am zis ca pare dragut (fara sa tresar prea tare la ideea ei). Cu timpul mi s-a intiparit in cap. Fata aceasta ce sa zic, mi-a insuflat aceeasi dorinta.






Poate si pentru faptul ca anul acesta am privit prima zapada cu alti ochi, mi-am adus aminte si de acest fenomen cu totul deosebit. Eu il voi pune clar pe lista "once in a lifetime".

Iata si un filmulet care m-a facut sa imi doresc si mai tare sa traiesc pentru cateva clipe in acest joc de culori al naturii:







No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari