Tuesday, December 11, 2012

STF Viata

Am descoperit din portalul in care sunt inscrisa Toateblogurile, un blog interesant, la care oricine poate contribui. Intodeanuna mi-au placut blogurile de genul acesta (chiar am avut o idee de astfel de blog insa nu o voi dezvalui aici, poate intr-o buna zi o voi scoate la lumina). Asa ca m-am decis sa scriu cateva randuri despre ei.

Baietii se numesc STF Viata . Manualul de utilizare este urmatorul:
- te inscrii le ei pe site
- iti aduci aminte de ultima intamplare de c*** care ti-a lasat un gust ciudat
- ii dai upload si trimiti spre publicare

Au promis ca in cel mult 1 ora o citesc si daca si ei au simtit c***-ul din intamplarea ta, o vor publica.
Mai mult de atat, s-au gandit sa faca si niste concursuri, pentru cele mai votate intamplari. Deocamdata sunt in "crestere" si premiaza doar cu tricouri branduite insa sunt sigura ca atunci cand vor strange cat mai multe intamplari STF Viata vor scormonii si premii mai mari.

Asa ca, eu le urez succes si ii felicit pentru idee!

2 comments:

  1. ideea nu e originala, dar o sa fie fain sa citesc si intamplari la care pot sa ma raportez mai usor
    http://www.fmylife.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, se pare ca asa e. Insa aici putem citi mioritice mai birdie :)

      Delete

Most wanted

Afisari