Friday, December 21, 2012

Christmas time

De cateva saptamani vad si aud in jurul meu acelasi zumzet obositor al Craciunului. Haos in oras, haos la cumparaturi, toata lumea alearga dupa ceva. Cu totii ne revarsam bogatiile pe cadouri, vacante, mancare si bautura. Am vazut brazii de Craciun ai "prietenilor" mei feisbucuiti, am primit mailuri de sarbatoare de la colaboratorii de la job, am auzit colinde saptamani in sir pe la metrou, am fost la petreceri de Craciun. 

Liste de cadouri, Secret Santa, fapte bune, colinde, brazi, luminite ... 



Particip si eu detasata la toata pregatirea, chiar mi-am facut datoria anuala de-a cumpara cadouri celor dragi. Ma intreb din nou de ce fac toate aceste lucruri daca nu simt spiritul Craciunului, de ce ma las luata de val de niste evenimente care ar trebui sa ma sara pe mine anul acesta?! Hmmm...poate pentru ca atunci cand sunt sarbatori iti vine sa lasi putin egocentrismul tau deoparte pentru bucuria celorlalti...

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari