Sunday, December 09, 2012

De ce iubesc Pink Floyd?

Am descoperit Pink Floyd asta vara, in timp imi beam cafeaua de dimineata in Vama, in fata la Stuf. Toata ziua mi-am incantat simturile si am degustat muzica asta, careia i-am gasit o descriere foarte interesanta pe internet: progressive and psychedelic music.

Da, da, stiu! Pink Floyd exista de cand inca nu ma nascusem si stiu ca am ratat atatia ani crezand ca Pink Floyd este doar Another brich in the wall. Insa recuperez cu spor timpul pierdut, album dupa album.

Cineva mi-a spus ca Pink Floyd este muzica de depresie. Sa asculti, sa te pui in pat si sa vrei sa mori. Poate fi si asta insa pentru mine Pink Floyd este muzica ce imi trezeste simturile, imi fluidizeaza sangele si gandurile. Eu una m-as pune intr-un sezlong in fata marii, cu Pink Floyd in casti si as astepta sa treaca timpul pe langa mine.

So, Let's enjoy some good music:


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari