Saturday, December 29, 2012

Tribute to my father

Mi-am dorit mereu un tattoo. Cineva mi-a spus mai demult ca atunci cand iti faci un tatuaj ar fi bine sa fie foarte reprezentativ, pentru ca daca tot il vei purta toata viata ...

Asa ca m-am decis. Imi fac tatuajul. Uitasem initial sfatul. Am inceput sa caut pe net poze si sa corelez cu diferite elemente care ma reprezinta: quotes, animale, desene, etc. Insa nimic nu se aseza anume, nu puteam pune degetul pe x chestie si nu puteam sa o simt in acelasi timp ca e 100% a mea. In acelasi timp m-am gandit ca vreau ceva unic, care sa nu mai existe in lumea aceasta in tatuajul altcuiva.

Mi-am amintit de sfat. Si fara sa-mi explic cum a aparut in mintea mea un desen. Este un desen pe care tatal meu il desena cand era mic. Mi l-a transmis si mie cand eram mica, este acel gen de desen pe care il ai ca emblema la o varsta, pe care il pui obsesiv peste tot, pe bancile de la scoala, pe caiete ...

In secunda 2 m-am decis: acesta este tatuajul! Este unic, este reprezentativ si exprima ceva de pret: dragostea mea pentru tatal meu.

Asa ca, va rog sa faceti cunostinta cu tatuajul fara nume:


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari