Saturday, December 15, 2012

Miky's world


Cam cu cateva zile inainte de sfarsitul de an trebuia o intalnesc pe Miky in Gara de Nord, pentru a lua impreuna trenul catre Piatra Neamt. Pritena mea mi-a spus: "O vei recunoaste, e roscata cu parul cret, nu ai cum sa o confunzi". Ne-am recunoscut fara probleme, Miky era o pata de culoare in marea de oameni sumbrii si infrigurati de pe peronul garii. In tren ne-am spus povestile, ne-am rastalmacit intamplarile si am planuit cateva zile de distractie si timp frumos in Piatra. In fine, topicul postarii nu este acesta, eu vreau sa vorbesc despre Miky de fapt :)

Miky este o roscata miniona cu ochii deschisi la culoare. Miky respira romantism si traieste intr-o lume a ei inundata de soare, fundite colorate si biciclete retro. Desi nu am fost tocmai pasiunea mea oamenii preocupati de fashion, Miky era un ceva-altceva incat ti se pare chiar dulce sa o asculti cum vorbeste despre fustitele colorate si pantofii Jimmy Choo. Pentru ca atunci cand vorbeste are un farmec al ei aparte, e si dulce si entuziasmata si haioasa in acelasi timp. 

Roscata despre care va vorbesc locuieste intr-o casa de vis, cu o curte minunata in care ne-am petrecut cateva nopti dragute in vara ce a trecut. Nu se uita la televizor si citeste doar bloguri personale si de HR. Deci, cum sa nu spun despre ea ca este sweet & adorable, atata timp cat avem atatea lucruri in comun? Chiar si cand imi vorbeste de HR pune lucrurile intr-o altfel de lumina, le condimenteaza cu famecul personal si le creaza o mica poveste la care eu una nu m-as fi gandit. Miky merge peste tot cu bicla ei retro cu cos, imbracata in fustite si pantofiori eleganti. Deasemenea participa la Skirt Bike si scrie frumos despre asta pe blogul ei: Mikysworld.

Aseara am vizitat-o, pentru mine este o nespusa placere sa ajung in lumea lui Miky. La ea acasa este o atmosfera de ceainarie fancy, tot timpul se aculta Radio Paradise si miroase a cald si romantism. 

Mai pot spune doar ca ma bucur enorm ca am in viata mea o pata de culoare cu fundite, care este aceasta Miky despre care va povestesc.


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari