Monday, December 24, 2012

Dani

Nu o cunosc personal pe Dani insa o cunosc foarte bine pe mama ei. De obicei stau departe de aceste povesti, poate pentru ca sunt mult prea impresionabila si ma emotionez prea tare la lucruri de acest gen. Asa ca prefer sa nu ma implic pentru sanatatea mea emotionala.

Insa de data aceasta toata familia mea a fost atat de implicata incat nu am putut sta departe. Ai mei au strans bani de la cunoscuti si desigur chiar ei au donat o suma considerabila. Au mers la Crucea Rosie si tin legatura cu ei. Plus ca mama mea vorbeste zilnic cu mama lui Dani, for moral support. M-am decis sa ajut cu ce pot, stand deoparte de Dani in sine. Sau poate cine stie, intr-o buna zi imi voi face curaj sa merg sa o cunosc.

Dani are 7 ani si are cancer. Nu cred ca trebuie sa mai zic altceva mai mult, cred ca un singur cuvant a definit toata povestea.

Eu voi ajuta cu un blog si cu diferite legaturi pe la fundatii & asociatii de acest gen, pe care le mai stiu. Si desigur cu publicitate on-line a cazului. In Februarie voi ajuta sigur cu redirectionarea a 2% catre ea, de la colegii (sper sa am succes) si de la prieteni.

kiddo va face mult lobby, va contacta fundatiile, va merge prin institutii si va tine legatura cu Dani si familia ei.

Desi poate  multora le este greu sa inteleaga (cum mi-a fost si mie pana acum), insa am aflat ca acestor oameni le sunt in egala masura de ajutor orice vorba buna cat si orice leut in plus primit. 

Asa ca, voi reveni curand cu blogul lui Dani.




No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari