Tuesday, November 20, 2012

The dark side of me


M-am plictisit sa fiu considerata rece sau rea sau insensibila. De fapt, acesti oameni nu au rabdarea si nici profunzimea de-a ma cunoaste!

M-am plictisit sa acord atentie cui nu am pofta! Tocmai de aceea nu o mai fac de mult!

Ma enerveaza cand oamenii ma considera ignoranta sau superficiala! De fapt, nici unul dintre acestia care gandesc asa nu au nici cea mai mica idee despre profunzimea sufletului meu.

Urasc sa fac lucruri de convenienta, sa ma prefac ca e bine cand nu e bine, sa arat altceva decat simt. Pana la urma cum este mai bine: sa fiu in preajma ta sincera sau sa fiu in preajma ta falsa? Hmm ... cei drept sinceritatea mea nu este usor de suportat cateodata, tocmai de aceea m-am decis sa le urez celor care nu o pot suporta: Take it or leave it!

Urasc sa zambesc cand simt sa nu zambesc, urasc sa dau explicatii cand nu doresc asta!

Desi aud tot mai des ca imi voi pierde toti prietenii, consider ca mi-ar fi mai bine sa am cativa care ma pot accepta si intelege in aceasi masura in care accept si inteleg si eu orice legat de ei decat sa am o suta de prieteni pentru care trebuie sa ma prefac zambind!


6 comments:

  1. Si ce faci ? Daca te-ai plictisit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocmai ca nu prea stiu ce sa fac ... any suggestion?

      Delete
  2. "consider ca mi-ar fi mai bine sa am cativa care ma pot accepta si intelege in aceasi masura in care accept si inteleg si eu orice legat de ei decat sa am o suta de prieteni pentru care trebuie sa ma prefac zambind!" nu e in regula sa gandesti asa...crede-ma! am fost in situatia asta si nu e ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce?
      Eu cred ca nu este ceva rau sa fii selectiv :)

      Delete
  3. ...poate cateodata si castigi prieteni; ciudat, incepand tot de prin Noiembrie si eu m'am confruntat cu aceeasi stare de...saturare de gratuitati (asa le numesc eu).
    ...tot ce pot sa iti spun, ca o concluzie, este ca eu m'am impacat cu ideea si in aceeasi masura, majoritatea prietenilor pe care ii stiam prieteni au ramas la locul lor iar restul s'au dus invartindu'se.

    ACH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se numeste selectie naturala :))
      Sa ramana doar cei care te accepta cu adevarat, asa cum esti!

      Delete

Most wanted

Afisari