Wednesday, November 21, 2012

Quit worrying, start doing!

Am vrut sa marchez luna Noiembrie in timeline-ul meu ca fiind un moment deosebit pentru lucruri nemaigandite. Incepand de luna aceasta facebook-ul meu a primit un nou eveniment al vietii: "Quit worrying, start doing".

Recunosc ca as fi vrut sa raman la varianta initiala de eveniment in care dreaming era trendul principal insa o buna prietena m-a tras de maneca si nu am putut sa nu o aprob. De ce sa visezi daca nu incepi sa si faci?!

Am visat tot timpul. In orice moment in mintea mea a trait un vis pentru care a meritat sa imi traiesc si cele mai urate zile. De multe ori, imi scuzam ziua proasta cu visul, imi stergeam starile cu gandul realizarii lui.

Nu zic acum ca visele nu sunt bune si ca ar trebui sa incetam sa visam. Insa, in cazul meu, daca am oprit grijile de ce sa visez cand as putea sa actionez?

Asa ca, visele mele mai mici vor lasa loc faptelor marete.

                                                                                                                                          

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari