Sunday, November 25, 2012

Cand voi fi mare

Cunoastem cu totii intrebarea pe care o auzeam cand eram mici: "Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?".
Cred ca la varsta cand mi s-a pus aceasta intrebare aveam ceva raspunsuri, pe care pe parcurs le-am uitat. Probabil ca nu era nici unul dintre ele cu adevarat important.

Insa, acum cateva zile am avut cateva flashback-uri din perioada aceea, care mai degraba raspund la intrebarea: "Ce iti doresti cand vei fi mare?". Sunt doua lucuri de care sunt foarte sigura ca le-am gandit pe la 5 - 6 ani si care mi-au revenit in minte zilele trecute, din intamplare si pe cere le-am mai "imbogatit" eu putin cu ceea ce cred acum.

1. Cand voi fi mare voi vrea sa locuiesc intr-o casa veche in centrul unui oras. Pentru oras nu am o descriere anume, nu stiu daca este Bucuresti, alt oras din Romania sau alt oras din alta tara. Stiu doar ca aceasta casa trebuie sa fie cumva anume, veche si luminoasa. Casa trebuie sa fie la cel mult etajul 1 al unui bloc sau poate chiar sa fie o casa adevarata. Sa aiba mansarda, podea care scartaie, usi albe si ferestre cu perdelute. De pe balcon as vrea sa vad o curte interioara si din strada sa ajung imediat la o cafenea unde sa servesc in fiecare dimineata o cafea cu lapte, un fresh de portocale si 2 croissante cu unt.

2. Cand voi fi mare voi vrea sa am um magazinas mic, cu de toate, in centrul aceluiasi oras. As vrea sa aranjez acest magazinas intr-un mod atractiv clientilor mei fideli. Clientii fideli vor fii aceia cu care imi voi petrece minte bune de vorba despre cele mai mici nimicuri. Vor veni dimineata sa isi cumpere tigari iar seara sa cumpere fructe pentru copii lor. De aici voi putea sa vad viata de zi si viata de noapte a orasului, oamenii care se grabesc spre serviciu si pe cei care se introc de prin cluburi.

Asa ca, sa lasam visele sa curga! Intr-o buna zi ...


2 comments:

Most wanted

Afisari