Thursday, November 29, 2012

Gandirea si prostia

Mi-am dat seama ca pot citi prostia in privirile oamenilor necunoscuti sau cunoscuti. Aceste priviri imi transmit un fel de goliciune a mintii. Trec prin tine si se sfarsesc in primul obiect solid din spatele meu.
De multe ori mi se intampla sa ii confund cu ganditorii. Gandirea este un alt fenomen de goliciune a privirii. Ca si in cazul primilor, ganditorii au privirea pierduta insa la ei pot observa ca privirea se sfarseste in adancul gandurilor.
Prostia fata de gandire imbraca mult mai multe haine si dezbraca mult mai multe caractere. Cred ca as putea sa clasific prostia ca fiind constienta si inconstienta. Mai grav mi se pare a fi prostia constienta, cand prostul stie ca e prost, cand stie ca actioneaza aiurea insa tot vrea sa actioneze. Just like that! Pe prostii inconstienti nu ii judec cu nimic, ei sau nascut asa si e greu sa isi depaseasca conditia cerebrala initiala. Mai mult de atat, acestia compenseaza uneori prostia cu bunul simt.
Gandirea si ganditorii sunt preferatii mei. Sunt aceia care depasesc timpul si realitatea. Chair daca de multe ori nu ajung nicaieri cu rastalmacirile gandurilor lor, ii admir pentru faptul ca au curajul si capacitatea sa o faca. Sunt cei care au ceva de zis gandurilor lor, care nu le primesc ca pe niste OZN-uri picate din cer si atat.
Deci, prostii si ganditorii au ceva in comun: goliciunea privirii. Sper ca intr-o buna zi sa fiu capabila sa citesc in priviri binele si raul!
Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

  1. Ai un blog foarte interesant ! Multumim mult.

    ReplyDelete
  2. dar tu? cine esti tu?

    cum poti observa ganditorii? de ce crezi ca te poti transpune intre pagina privirii lor pierduta si peretele de proiectie care nu reflecta insa zidul din spate?

    Bloguri la tona, dar ma bucur ca in sfarsit am gasit pe cineva care, hmm, gandeste. Am sa mai ucid niste minute pe aici, ma conduci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. EU? Ganditoare most of the time si proasta din cand in cand (nu le pot avea pe toate). Ah da, nu am mentionat despre aceasta combinatie. Pai cred ca ma pot transpune pentru ca am facut un sondaj: i-am observat pe prosti si am gasit cea comun in privirea lor. Prin excludere restul sunt ganditorii, daca tot am impartit oamenii in aceste doua categorii :)

      Te conduc si apreciez, mai ales daca voi mai primi de la tine comentarii care ma fac sa gandesc :D

      Delete

Most wanted

Afisari