Sunday, December 29, 2013

Republicat

Uitandu-ma asa retrospectiv pe posturile mele din anii trecuti, am regasit unul foarte profund pentru mine, care a ajuns sa genereze un comment super delicios de la o prietena cu care nu am mai vorbit de mult: Mada (hmmm....I'm gonna call you next weeks dear) ^^

Exista momente in viata care creaza dezechilibru total: ce iti place parca nu iti place asa mult, ce crezi este contrar cu ceea ce alegi, ce vrei nu vrei de fapt and so on...
Inainte de moment, daca te-ai fi gandit la el ai fi zis ca nu e mare lucru. Nimic nu poate fi prea rau. De obicei momentele de genul acesta vin cand nu te astepti si de la cine nu crezi. Dupa moment gasesti in preajma pe cine nu te gandeai si nici asteptai.
Mi se pare foarte interesant sa analizezi si sa diseci milimetric ce se intampla in viata ta dar si in a celorlalti. Asta presupune sa ai un bisturiu ascutit, rece si o privire iscusita.
Inseamna ca nu treci prina viata ca gasca, ci ca lebada :)


Dra Lebeda :), am citit pana acum toate postarile tale si recunosc ca niciodata nu am avut aceeasi curiozitate sa vad ce vei scrie la urmatoare postare!!! De la natura, sentimente, colturi de strada si chiar gasculite :), cu mana pe inima iti spun ca ai talent de scriitoare si numai.
In adancul sufletului tau esti artista si ai dreptate cu faptul ca atunci cand cazi, dai tot ce-i mai bun la urcare!
Felicitari sincere pentru toate gandurile tale din acest blog!!Face cat o mie de imagini!

Ideea este ca esti ca o diamant care cauta stralucirea, numai ca ea vine din interior, si chiar daca nu pare, ceilalti o vad :)

Te pup,
Mada M

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari