Thursday, December 26, 2013

streetart

Cautam tot timpul sculpturi, panze, muzee, teatre, arhitectura urbana, galerii, expozitii insa omitem sa vedem ceea ce este chiar lanaga noi: arta strazii.Graff-eri (sper sa existe acest cuvant, altfel il inventez eu) sunt boschetarii artei. Se feresc de lumina zilei, fac ceva ilegal in general, cauta locuri de multe ori periculoase (cladirile instituiilor) sau underground (ziduri din parcuri, poduri, peretii metroului, sau chiar metroul in sine) si exprima in culori vii ceea ce numim streetart.

Mi-am deschis apetitul pentru arta de strada dupa ce am fost impresionata de peretele de la Street Delivery care expunea intr-un desen foarte complex viata bucurestenilor tronata de un tip cu burta foarte mare ce tinea in mana un teanc de bani. Si asa a inceput click-ul. Am inceput sa urmaresc paginile de Facebook StreetArtGermany pentru ca Germania este o tara reprezentativa pentru arta contemporana.

Am plecat in Spania pentru o minunata excursie in sud si am cules primele poze pentru albumul de streetart pe care vreau sa il creez din calatoriile pe care le voi face. Asa ca m-am decis: vreau sa strang arta de strada din toata lumea si sa o adun intr-un singur loc pentru ca trebuie sa deschidem ochii si sa vedem cu totii pasiunea si frumusetea pictata pe ziduri de catre niste artisti pe care nu ii vom cunoaste niciodata.

So, please visit my album: streetart



No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari