Sunday, December 01, 2013

Fara cuvinte, doar cu bucurie

Anul care se incheie curand a fost cam cel mai plin de pana acum. Plin de detoate: locrui noi, experiente noi, munca nou si persoane interesante imprejur. 
Taica-miu de ziua lui, in dimineata respectiva, se aseaza pe buda si se gandeste ce a facut el important in viata pana atunci, punctual, pe ani. Practic isi recapituleaza evenimentele majore ale vietii si se bucura de cate a ralizat. Tare zic. Asa ca am invatat.

Anul acesta a fost plin. Am trait mult, cam cat alti trei ani la un loc, in trecut. Am dechis sa culeg din roadele anului si sa le strang de ziua mea, la mine acasa. Roadele sunt oameni noi sa vechi foarte misto pe care i-am intalnit, chestii pe care le-am mancat sau baut, muzica pe care am auzit-o in momente faine. Si desi nu ma cunosteau prea bine sau desi cu unii nu am vorbit de mult sau eram putin suparati au venit toti, in aceasi seara, pentru acelasi scop: eu. Este magnific sentimentul de bucurie, sa am in acelasi timp asa oameni frumosi langa mine.As vorbi despre fiecare in parte insa as vrea sa le pastrez misterul si farmecul acolo in sufletul meu abia incalzit. 

Si iar ajung la aceasi concluzie: oamenii faini se atrag, se aduna si se completeaza unul pe altul. Se bucura unul de altul, sunt relaxati si sunt in acelasi spirit, adica vorbesc aceasi limba cumva aparte. 

Mi-am petrecut cea mai tare zi de nastere, si prima dintr-un sir minunat de zile de nastere in care te bucuri de ce ai mai bun din spate fara sa iti fie frica de viitor.

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari