Wednesday, January 01, 2014

Prietenei mele Ioana

Draga Ioana,

Este prima scrisoare pe care ti-o scriu deschis insa sunt sigura ca nu ultima :)
Vreau sa iti declar ca si aseara in euforia noului an ca esti cea mai buna prietena pe care am avut-o vreodata! In tine am gasit mereu linistea de care am nevoie si energia care sa ne coloreze timpul petrecut impreuna. Cu tine am cele mai magice povesti, am impartasit cele mai nebune iubiri si drame, am ras, am plans, am hoinarit impreuna in cele mai tari situatii.

Ionica draga, nu ti-am declarat niciodata cat tin la tine pentru ca asa sunt eu, lucrurile si sentimentele frumoase le tin in interiorul meu. Insa m-am decis sa ma eliberez de aceste sentimente captive si sa le arat si celor din jur frumusetea lor. Asa ca vreau sa stii cat de mult te apreciez si admir si cat de minunate sunt clipele petrecute in preajma ta. Pentru ca stii tu, oamenii minunati se atrag :)

See you soon!

Andreea ^^

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari