Thursday, October 11, 2012

Pentru ca

Draga mea Eli,

Cand erai mica erai enervanta. In clasa a 4-a ti-am spus ca imi place un baiat iar in urmatoarele 5 minute stiau: mami, tati si vreo doi vecini. De fapt tu aveai doar 4 ani, insa pentru mine era important sa iti impartasesc secretul cel mare. Apoi cand te-ai facut putin mai mare ma enervai cand ma  urmareai peste tot si nu puteam vorbi cu prietenele mele despre .... nici nu stiu ce vorbeam noi pe la 13 ani insa na, tu aveai doar 5, ce puteai intelege?!

Am pierdut filmul de mult si m-am trezit ca ai 20. Astazi. Esti deja un om mare insa cu suflet de copil. Cu inocenta, ingeniozitate si curiozitate.

Iubesc momentul de dimineata cand mancam micul dejun si ne bem cafeaua cu lapte in bucataria noastra inundata de soare, cu Moody care doarme linistit sub masa (abia astept, maine dimineata!). :)
Pentru ca de ziua cuiva se fac urari, pentru ca nu imi plac urarile clasice insa pentru ca tu nu esti oricine ci esti cineva anume pentru mine, nu vreau sa iti urez decat un singur lucru: La multi ani de copilarie!

Sor'ta!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari