Wednesday, March 07, 2012

Unexpected Actions

Aseara am avut parte de doua intamplari care m-au uimit putin, insa mi-au confirmat ceea ce credeam despre acest topic.

M-am gandit ieri toata ziua la Dan, ce mai face, daca este bine. Am vrut sa il sun insa nu prea aveam pofta de vorbit la telefon, as fi vrut sa imi ajunga confirmarea pe alte cai. Mai pe seara, ii scriu pe messenger, nestiind ca este on-line. Imi raspunde, imi spune ca este bine. Apoi ma intreaba cum de i-am scris, de unde am stiut ca ar fi on-line. Pai nu prea am stiut insa eram sigura ca este. Si a fost:) Mai strange este ca si el s-a gandit ieri la mine. Oare gandurile mele au ajuns la el pe undele gandurilor?

Dupa aceasta intamplare, imi vine sa ii scriu Alinei pe care o vad on-line la 2 noaptea. Vreau sa o cert ca nu doarme la ora aceea tarzie si ca va fi obosita a doua zi la serviciu. Si ii scriu. Alina imi povesteste ca a visat foarte urat, ca s-a trezit din somn. Ca se gandea la mine sa ma sune sau sa-mi dea cumva un semn pentru ca vroia sa vorbeasca cu cineva. Foarte interesant ca am facut eu singura acest lucru, desi eu nu prea ii scriu niciodata pe chat. Insa aseara asa mi-a venit :)


Asa ca, cine imi zice ca nu exista comunicare prin metode "necunoscute" va fi contrazis de intamplarile mele. Eu mi-am dovedit ca exista.



Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. dar poate au fost doar niste simple coincidente...sau poate lumea, cum ar fi dan, a zis ca se gandea la tine doar ca sa crezi tu ca asa este sau sa te simti bine iar tu ai luat asta ca fiind un semn.
    pot exista o mie de explicatii la ce se intampla in jurul nostru si nu vreau eu sa fiu gigi contra dar poate chiar ai cautat tu sensul asta la cele povestite...poate pentru ceilalti e alt sens...oricum nu vreau sa-ti stric buna dispozitie numai ca e usor sa zici ca ai comunicat prin metode necunoscute decat sa stii care e explicatia reala...
    nu stiu ce mi-a venit sa sctiu asta, pentru ca deobicei nu scriu nicaieri nimic dar cu tine am avut niste discutii interesante:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Andrei,
      Eu cred astfel: doar cei care cred in "coincidente" sunt cei care le si patesc. Eu una cred, Dan la fel, Alina si ea. Cu siguranta ceea ce pentru mine are o explicatie, pentru tine poate avea alta explicatie, si tot asa, pentru ca filtram prin conceptiile si credintele pe care le avem fiecare. Iar eu si cu Dan si cu Alina stiu ca "vorbim" aceeasi limba, asa ca nu cred ca mi-ar fi spus vreunul ceva ce nu a crezut:)
      Nici eu nu vreau sa iti schimb parerea ta despre ce ne inconjoara, insa apreciez ca ti-ai exprimat-o. Si este si mai frumos ca ai facut ce "ti-a venit" :)

      Delete

Most wanted

Afisari