Wednesday, March 07, 2012

26 sau 18?


M-am trezit tarziu in ziua mea de concediu din mijlocul saptamanii. Am iesit sa imi iau tigari si domnul de la chioscul de ziare (care, de fiecare data cand cumpar tigari imi zambeste amabil) ma intreaba astazi daca am 18 ani impliniti. Initial am crezut ca este o gluma, insa dupa ce ii zic ca sunt nascuta in '85, dupa ce isi face el calculul anilor mei, revine cu uimire: "credeam ca sunteti muult mai tanara, asa pareti, domnisoara".

M-a binedispus maxim momentul, m-am intors catre casa zambind catre toti trecatorii pe care i-am intalnit.


Acasa, mi-am facut si eu calculul anilor si mi-a iesit tot 26. Desi ma simt de 18. Cred ca si domnul de la ziare mi-a "mirosit" atitudinea. Mi-am facut calculul experientelor si sunt tot la 26 de ani, plini de experiente care mai de care.

Voi continua sa ma bucur de 18 imaginari si sa traisc 26-le, pentru ca, iese un cocktail frumos :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari