Saturday, March 31, 2012

New house, new life

Schimbarea locuintei este o experienta dubla. Bucuria si multumirea adusa de noua casa rezulta in urma unui efort nespus de mare.

Am gustat in saptamana care s-a incheiat mai multa adrenalina decat as fi putut trai intr-un parc de distractii. Incepand cu nenumaratele telefoane la agentiile imobiliare, continuand cu atitudinea umila pe care trebuie sa o ai in postura de chirias in fata arogantului proprietar, la vizitele nocturne ale apartamentelor si sfarsind cu baaagaaajul. Nu mi-am imaginat niciodata ca pot avea atat de mult bagaj, desi fac sortari permanente ale lucrurilor inutile sau invechite. Plus ca, toata mobila pe care o am se rezuma la un sifonier, o masuta, o canapea extensibila si 3 scaune. Insa am strans o zi in treaga restul de alte lucruri.

Exceptand momentele de cearta, oboseala, anxietate au existat si momente amuzante cum ar fi coborarea sifonierului cu liftul. Reteta este simpla: se pune sifonierul in lift, se inchid usile, se coboara pe scari pana la parter si se cheama liftul. Si iata cum sifonierul coboara singur, cu liftul :)) M-am gandit sa le scriu celor de la IKEA si sa le sugerez modalitati noi de transportare a mobilei lor, chiar si ansamblata.


Desi mai am de parcurs etapa despachetarii, oboseala si agitatia din aceasta zi sunt binevenite oricand pentru o casa noua, curata, simpla si cu usile deschise pentru noi trairi.



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari