Wednesday, January 02, 2013

Revelion

Primul Revelion singura l-am petrecut in varful patului, uitandu-ma toata noaptea la Californication. Scopul de-a fi singura nu mi l-am impus ci a fost un moment in care empatizam cu o intamplare nefericita din viata altcuiva. Intamplarea s-a dovedit intre timp a nu fi atat de nefericita pe cat credeam asa ca de atunci am considerat Revelionul ca fiind o noapte ca oricare alta.

Revelionul acesta l-am inceput fara nici un plan. Am iesit din tipare hotarandu-ma cu o saptamana inainte ce sa fac, si nici in prea-mareata zi planurile nu erau clare. Am gasit la fata locului un loc unde sa ne "asezam", dupa ce am lasat sa treaca nebunia cu 4 - 3 - 2 - La multi ani!

In acelasi timp m-a enervat mereu cum unii cer si altii dau niste preturi exagerate pentru niste momente care ar trebui sa fie naturale in viata noastra. Aici pot mentiona mai intai pretul platit pentru noaptea de Revelion. Apoi pot mentiona disperarea unora in urma banilor dati. Ceva de genul, am platit 300 de lei, trebuie sa ne distram de toti banii. Sa bem tot, sa dansam tot, sa mancam tot, sa ne agitam pentru fiecare leut. Cand de fapt, noaptea aceasta este o alta noapte a vietii noastre, cand am mai trecut prin ea si vom mai trece de atatea ori ... 

Pana la urma, de ce sa nu ne distram, bem, mancam, agitam in oricare alta zi a anului, pe care o simtim noi speciala?


2 comments:

  1. mie imi place ca de revelion lumea este festiva si asta nu inseamna ca neaparat Trebuie sa te distrezi, dar te pui in asa dispozitie incat sa have fun la unison. cat de des intreaga lume vibreaza la aceiasi petrecere? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am o probelma cu cei care chiar se distreaza am cu cei care isi impun sa se distreze, doar pentru ca e "momentul". Anyway, eu ii observ pe acestia si ceea ce vroiam sa zic este ca: e cumva trist ca oamenii nu se distreaza si in alte ocazii ci doar fortati de imprejurari (repet, nu toti!) :)

      Delete

Most wanted

Afisari