Monday, January 28, 2013

Admiratie

Tocmai am terminat de citit "Dragostea dureaza 3 ani". Si nu trebuia neaparat sa citesc cartea ca sa cred altceva decat imi spune titlul ei.
M-am intrebat mereu ce tine un cuplu solid, dupa cei 3 ani despre care vorbeam mai sus? Unii vor zice: respect, prietenie, obisnuinta, incredere, confort. Eu voi adauga acestui sir de cuvinte unul nou: admiratie.

Admiratie este atunci cand cei doi sunt egali. Cand nici unul nu-i mai sus sau mai jos, cand fiecare in parte face sau gandeste ceva extraordinar in ochii celuilalt. Admiratia este ca un never ending tennis game. Eu trimit catre tine admiratia mea pentru ceva ce tu faci si invers. Admiratia nu se sfarseste, pentru ca resursele ei nu tin doar de sentimente ci tin in mod special actiunile fiecaruia, dictate de gandire.
A celuilalt, a ta, a amandurora in acelasi joc.



Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari