Sunday, April 22, 2012

That kind of dream

Ti s-a intamplat vreodata sa simti ca anumite lucruri vor veni, ca te vei afla la un momentdat intr-o anumita situatie? Sa ai un fel de premonitie a starilor?

Sunt genul de momente in care stai si te intrebi daca traiesti intr-un vis sau nu. In care lasi totul sa iasa din tine si dai volum maxim trairilor. De multe ori in vis realizez ca visez. Imi spun singura ca nu trebuie sa ma sperii sau bucur prea tare, pentru ca nimic nu este real. Si atunci scad intensitatea actiunilor din visul meu. Este un lucru foarte ciudat, sa poti influenta intr-un fel directia visului.

In "visul" de aseara am facut exact invers. Am gandit ca visez. Am crescut totul la maxim. Am trait fiecare secunda si am dus-o in limite nemarginite. Pentru ca este un vis pe care mi-l doresc de mult si pe care l-am simti in interiorul meu ca facand parte din mine.

Astazi m-am urcat in masina si cu muzica la maxim am strabatut lumina apusului. Am lasat vantul sa-mi treaca prin par si zambetul sa se bucure de fata mea. Si am revazut visul si l-am retrait si m-am bucurat enrom ca uneori ti se intampla ceea ce iti doresti cu adevarat!

1 comment:

Most wanted

Afisari