Thursday, April 12, 2012

Sun addicted

I'm sun addicted. Soarele este parte din viata mea. Prefer sa ma topesc de cald vara, ca o inghetata cazuta pe o bordura incinsa, decat sa tremur de frig iarna.

Cred ca funcionez cu baterii solare. Soarele ma incarca cu energie, ma binedispune si ma inveseleste. Ma inspira si ma umple.

Imi plac la fel de mult ambele momente ale soarelui: rasaritul si apusul. Ador soarele care rasare din mare si tot momentul magic pe care il creaza in racoarea diminetii. Iubesc apusul si il urmaresc ori de cate ori am ocazia, intre blocuri, la tara sau pe drum, din masina.

Am incercat sa imi imaginez o lume fara soare si fac exercitiul acesta in fiecare iarna, insa nu pot sa duc gandul pana la capat. Ar fi trist si rece si intuneric.

Dar, pana la urmatoarea iarna ma bucur maxim de fiecare bucatica de soare pe care o prind pe la colturi.

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari