Thursday, April 26, 2012

Road to ....

De multe ori traiesc din amintiri sau din imaginatia momentelor care vor urma. Ma gandesc: "Anul trecut pe vremea asta..., acum 5 zile pe vremea asta...., maine seara pe vremea asta..."

...Maine seara pe vremea asta imi voi desfunda nasul cu mirosul sarat al marii. Cred ca nici nu voi avea somn la noapte, cu gandul acesta!

Multe persoane mi-au spus ca 1 Mai in Vama nu este asa cum te astepti. Insa eu nu ma astept la ceva anume. Pot sa fac abstractie de lucrurile care nu imi plac vizual si sa ma bucur de ce ce ma bucura pe mine: mare, vant, noapte, briza, sunete, lumintele vapoarelor, muzica.

Maine seara pe vremea asta, promit sa ma dau jos din tenesi, cu picioarele goale in nisip. Si sa ma bucur de nisipul care imi va curge printre degete.

In seara aceasta promit sa visez marea si sa ma pregatesc inca din vis sa o intalnesc cum se cuvine.


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari