Thursday, April 26, 2012

Smells like IKEA

Toate chestiile de la IKEA au un miros special. Miros de lemn nevopsit si de plastic fin.
Imi aduc aminte ca am auzit prima data de  IKEA  cand am vazut Fight Club. Tipul era fan  IKEA, avea toata casa mobilata de la ei. Pana in ziua in care a luat foc:)

Si eu ma declar fana convinsa. Lucrurile sunt ieftine si dragute iar cu putina imaginatie poti sa faci niste combinatii interesante. Astazi, pentru prima oara in viata mea, am mers in  IKEA cu target precis: o masa de lucru si un raft. Raftul pe care il visez de mult este din lemn nevopsit. M-am gandit sa il vopsesc eu cu acuarele, cu floricele si alte prostioare de genul :) Cu greu m-am abtinut sa nu ma agat de: un suport de laptop, un lampadar pentru citit, o rama cu oglinda, un ghiveci cu flori.....M-am ales in schimb cu o cutie verde, mare si draguta, pentu ca dupa cum spuneam nu pot sa ma abtin!

Desigur ca, atunci cand te pomenesti cu  IKEA  in casa, chiar daca este 11 noaptea, nu iti vine sa te pui in pat si sa adormi pana nu desfaci pachetele, montezi, insurubezi, le asezi.

Acum in casa la mine miroase a  IKEA. A lemn si a plastic. Miroase a nou. Maine ma voi trezi cu gandul ca am dormit intr-o cabana de lemn. :)

1 comment:

  1. Lovely post dear! Si eu ador IKEA, si cutiile lor mai ales :)

    ReplyDelete

Most wanted

Afisari