Saturday, February 18, 2012

Pe unde merg?

Ma dau jos din autobuz pentru ca imi pierd rabdarea in aglomeratie. Mai am o statie insa voi merge pe jos. Am cizmele de cauciuc asa ca voi aluneca.


Pot sa merg pe trotuar. Este multa zapada cu gheata sub ea, iar cizmele mele aluneca. Drumul eate greu, trebuie sa imi tin echilibrul. Este posibil sa si cad. Imi va lua mai mult timp sa ajung si este si frig.


Pot sa merg pe strada unde nu este zapada sau gheata. Pe acolo nu voi aluneca sub nici o forma. Voi ajunge mai repede si voi avea siguranta ca nu voi cadea.


El imi spune ca pe strada drumul va fi mai simplu. Eu spun ca pe trotuar drumul este mai interesant. Este o experienta.


Pe unde merg? Pe trotuar. Daca tine la mine ma lasa sa imi sparg capul, sa imi rup un picior si ma va ingriji atunci cand acestea se vor intampla.


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari