Monday, November 14, 2011

Bath versus Live

Ma afund in cada plina cu apa fiarta. La fel intru si in problemele vietii mele: cu indrazneala, desi stiu ca ma vor frige, de parca imi place.
Astept sa mi se increteasca pielea ca sa imi aduc aminte sa ies. La fel si in situatiile prin care trec, de multe ori constient: astept sa primesc semnale de la ele, ca sa ies.
Imi desfac parul si ma scufund sub apa. Stau acolo cateva secunde, ma relaxez. La fel si in momentele aglomerate ale vietii mele. Caut sa ma adancesc in ganduri care ma destind si ma bucura.
Imi descalcesc parul incurcat, trecandu-mi degetele prin el. La fel si cu problemele care ma navalesc: le  descurc rand pe rand, cu mainile mele, pana cand devin drepte si fine.
Ies din cada si ma intind in pat. Ma relaxez. La fel si cu timpurile care imi agita prea mult viata. Ma asez unde imi este liniste.

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari