Wednesday, November 16, 2011

Cu metrou la 16 si la 25

Alerg sa prind tramvaiul 21 pe care il vad de cum am dat coltul blocului. Am uitat iar sa imi iau bilet, oricum nu mai am timp. Imi bag in buzunarul de la piept telefonul meu de pret Nokia 1310, varianta fara antena. Ajung la metrou, dupa ce scap cu inima stransa de controlorii care, in mintea mea naiva, ar fi dispusi sa imi confiste telefonul contra calatoriei fara bilet. Comoara mea de pret.
Ajung la statia de metrou Romana. E ora cand studentii de la ASE aglomereaza peronul ptr ca au terminat cursurile. Si grijile. Ma uit cu nostalgie la ei dorindu-mi din nou vremurile acelea.
Ajung la liceu. Pe drum grabesc pasul ptr ca iar am intarziat la matematica. Dupa ce ca nu imi place ora...
Ma trezesc in graba. Am de terminat un task ce necesita cea mai mare atentie, altfel jumatate din firma ma va "contacta". Imi beau cafeaua, imi limpezesc mintea de orice si go...
Si iar am ajuns in metrou. Dupa 3 luni de la ultima calatorie sau dupa 7 ani de la terminarea liceului. Metroul m-a dus din Colentina la liceu, de la birou in Pantelimon, de la facultate la intalnire, de la conferinte la shopping. In metrou am trait momentele zilei care incepe sau care se termina cu griji mai mici sau mai mari.
Diferenta este ca acum imi cumpar singura cartelele si ca nu imi mai permit sa am grija doar de controlori, ore de ajuns la scoala sau examenul ce urmeaza.
Sau...?!
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari