Wednesday, April 09, 2014

My life is running

Cat de fericita sunt, nu stiu...cat de linistita sunt, nici asta. Insa stiu ca sunt impacata cu ce am. Si mai stiu si simt ca ma asteapta lucuri ingrozitor de marete anul acesta. Stiu ca am invatat sa ma invat pe mine cum sa ma conduc acolo unde vreau, no matter what. Am invatat sa ma iubesc si sa ma apreciez si mai ales am invatat sa ma vad asa cum sunt.

Tocmai de aceea, imi zboara prin cap atatea povesti incat este pacat sa nu le pun pe foaie. Oricum mi-am dorit sa fiu Moody intr-un anumit fel iar viata mea este iar un episod din Californication. De data asta nu mai sunt Karen :))))

Asa ca astazi, oficial declar ca imi incep cea de-a doua carte. Prima a ramas undeva in pana. De idei sau de trairi nu stiu....


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari