Friday, February 14, 2014

Ai luat vreodata un pai si ai suflat cu el intr-un pahar cu cola? Faceam asta cand eram mica, pentru amuzament. Acum o fac cu buna stiinta cu sentimentele pe care le am sau pe care vreau sa le am. Daca vreau sa sufar stiu ce sa fac, daca vreau sa ma bucur stiu cum sa o fac. It's like: nici un semntiment nu te mai surprinde...
Constat ca sunt la un nivel de luciditate cu privire la mine incat am ajunsa sa ma cunosc atat de bine. Ma anticipez, ma vad, ma observ. Sunt tot timpul alta, neprevazatoare. Imi cunosc corpul si stiu ce insamna fiecare semanal pe care mi-l da.

Inca mai caut sa imi descopar sufletul. Tot timpul l-am lasat la o parte, si simt ca este timpul sa scot din el ceea ce are mai frumos si sa il daruiesc lumii intregi.

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari