Friday, July 13, 2012

Stindard alb

Draga Chei,

Iti scriu cate ceva acum, ultimele mele ganduri. In ceea ce ma priveste, n-am nimic mai mult de spus decat ceea ce am spus. In ceea ce te priveste, ca o buna prietena ce am vrut sa fiu (subliniez timpul trecut), iti spun doar: nu fi un idiot care se lasa marcat de experientele trecute. Nu te lauda cu spiritul tau liber in timp ce ramai captiv in ceea ce ai trait. Selfishness may help you, but it cannot bring you happiness. Sunt micuta si mereu incerc sa sar pe val, uneori ma ard, alteori castig, dar trebuie sa incep orice lucru cu gandul ca mi-am intins aripile si zbor spre alt loc. Mereu alt loc. Mereu altfel.
Nu-ti scriu pentru ca vreau sa las lucrurile altfel decat inainte de a ne cunoaste, dar pentru ca iti intind steagul alb. De acum, poti sa-mi spui Elvetia.

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari