Friday, July 13, 2012

Autentic

Ne-am nascut in jungla. La inceputuri, am fost toti animale salbatice. Am parasit jungla in cautare de tarmuri mai putin luxuriante. Din deal in deal am evoluat experimentand.

Am ajuns in varful civilizatiei. De fapt, fiecare zi e un varf pentru ca evoluam continuu.

Nu ne mai trebuie spiritul junglei in lumea evoluata asa ca ne cautam autenticitatea. Vrem sa fim cei mai cei din grupul sau forma de organizare din care facem parte. In drumul spre noul vis avem tendinta de a nu-i mai accepta pe ceilalti pentru ca nu le mai acceptam conceptiile si pretentiile, care sunt de obicei diferite de ale tale. Doar suntem autentici, nu?!

Atingem autenticitatea. Dupa ce am atins-o nu cumva redevenim animale salbatice?

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari